11 Kasım 2012

Bugün De Gezdik #2

Sabah penceremden giren güneş ışığının büyüsüne kapılarak çalışmam gereken dersleri unutup hemen Selin'i aradım,

-Selin napıyosun?
-Hiiç evdeyim oturuyorum.
-Ben geliyorum o zaman, dışarıya çıkalım hava çok güzel görünüyo, bi kafede filan çalışırız.

tarzında bi diyalog yaşadıktan sonra attım kendimi dışarı ve Selinlere gittim. Selin'in ev arkadaşı İlayda (kendisi mimarlık okuyor ve her mimarlık öğrencisi gibi sürekli bi' projesi vardır) "Ya 5'e kadar çalışalım sonra çıkarız" demesine rağmen, "Ay bu havayı kaçırmamak için evden kaçtım, bilgisayarını filan topla hadi çıkalım" şeklindeki tepkime kayıtsız kalamadı. 

Bu Pazar kendimizi İlayda'nın kollarına bıraktık,kendisi -mimarlık okuduğu için- genel olarak çok gezer ve her duruma uygun bir mekanı vardır. Bu sefer Kadıköy'de, hem yemek yiyebileceğimiz hem dersimizi çalışabileceğimiz bi' yer önermesini istedik ve sonuç olarak Moda'daki Kutu Kafe'ye gitmeye karar verdik. 

Bu arada Kadıköy'den Moda'ya çıkmak için genelde Akmar'ın ilerisinden yukarı çıkmayı tercih ediyoruz, her gidişimizde yeni bir yer keşfediyoruz. (Burada keşfettiğimiz, sevdiğimiz yerleri de başka bi' postta anlatacağız.)





Öncelikle Kutu Kafe adı gibi bir yer; ufak, şirin. Girişte sizi ilk karşılayan şeyler; amatör grupların demoları, gizli yeteneklerin fanzinleri, karga, bant-mag gibi dergiler ve hatta ufak bir oyuncak kutusu.. 



Kadıköy'den gelene kadar bayağı zaman ve efor harcadığımız için hemen yemeklerimizi söyledik -bu arada her gün farklı menüsü oluyor ve bu günlük vejeteryan bir menü karşıladı bizi-




İlayda - Humus Tabağı


Gülşah - Sebzeli Noodle


Selin - Meyveli Yoğurt

Sonuç olarak; hepimizin çatalı birbirimizin tabağında kaldı ve yemeklere ba-yıl-dık! 

Yemeklerimizi yedikten sonra okuldan ve bölümden Begüm arkadaşımız da ufak ders grubumuza dahil oldu ve çay eşliğinde ders çalışmaya başladık.  


(Selin'le Begüm full konsantre ders çalışırken)

Kutu Kafe kesinlikle ders çalışmak, kitap okumak, kafa dinlemek için tercih edilebilir bir mekan, biz şiddetle öneririz denemenizi. 

Umarız güzel bir haftasonu geçirmişsinizdir!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sınavlarınızda başarılar dileyip gezmelerinizi sürdürmeniz ve bol bol yazmanız dileğiyle,
Marla Banger

the two of them dedi ki...

teşekkür eder, ayrıca öperiz :)