25 Kasım 2012

2OfUs

Biraz gecikmiş bir post olacak ancak bu hafta survivor ünvanı almaya hak kazandık desek yeridir. Vizeler, ödevler, projeler ve bunların arasında toplantı.. Bu koşturmacada da kendimize 
zaman ayırabildiğimiz tek aralık bu toplantı oldu aslında ve biz de fırsatı kaçırmayıp bir sürü fotoğraf çektik.


Üstünde "POW!" yazan bu kazağı görür görmez aşık oldum ve hemen aldım. Twitterda beni takip edenler bilir, hemen fotoğrafını paylaştım zaten :)



Kazak içine gömlek bu aralar favori görünümüm. Nedense kız/erkek herkeste beğeniyorum bu olayı. E tabi ara ara ben de uyguluyorum :)



Biker botları şortun altına giymeyi seviyorum,  sanırım "kış"ın da en (ve tek) sevdiğim yanı bunu yapabiliyor olmak. 




Selin yeni aldığı bu süper ötesi pantalonu giyip beni kıskandırmaya çalıştı bence hafiften. Ama poker face takılarak hislerimi belli etmedim..


Havanın soğuk olması kaynaklı sürekli hareket etme istediğimden  fotoğraf biraz kaymış olsa da uzaklara dalmış insan pozundan asla taviz veremezdim sonuçta.(Benim buraya toplantı ve ne giydiğim konusunda bir şeyler yazmam gerekiyordu sanırım, bir yanlışlık oldu ama neyse :))


Gizli topuklu sneakerslar bu aralar pek bir moda, eh bu kadar güzel olunca akıma kapılmamak elde olmuyor..




Şeytan ayrıntıda gizlidir derler, zımbalı kemer ve zımbalı Batman kolyeyle Selin de şeytanı kuyruğundan yakalamış :)  -Ben özellikle kolyeyi tenhada kıstırmayı planlıyorum ;) -



Sonunda beraber bir fotoğrafımız oldu, bunun için de ayrıca Erdem arkadaşımıza teşekkür etmemiz gerek sanırım, çıt çıkarmadan (Gülşah her ne kadar naziklik yapıp çıt çıkarmadan dese de bir sürü laf yediğimizi söylemeden geçemeyeceğim. Ama sağolsun bizi sevdiğinden en azından sabretti :)) her türlü "bi daha çek, cıks bu olmamış, ay çok kısa çıkmışım(bu ben oluyorum; normalde selvi boyluyumdur(!) ama Selin'in yanında "nedense" çocuğu gibi çıkıyorum..),hadi son bi tane daha..." triplerimize dayandı ve yaklaşık 1 milyon tane fotoğraf çekti :) 

Size iyi haftasonları, biz de vizesiz 2-3 günün rahatlığı ile takılıyor olacağız bu haftasonu :)



Hiç yorum yok: