3 Nisan 2012

Yine mi güzeliz,yine mi Çiçek?

Bu yaza damgasını vuracak olan çiçek deseninden bahsetmeyeceğimizi düşünmediniz herhalde :) Gömlekten çantaya,elbiseden ayakkabıya her şey bu yaz çiçek deseniyle süslenecek.Ben (Selin) ki çiçekli şeylerden pek haz etmeyen insan, en kısa zamanda çiçek desenli gömlek,elbise,gözlük ve daha birçoğundan almak istiyorum.Öyle görünüyor ki bu yaz hepimiz çiçek açacağız!

Çiçekli bir parçamızı düz bir üst veya alt ile kombin yaparak bu görseldeki gibi hem şık hem de spor bir görünüm elde edebiliriz.



 Anlaşılan bu yaz birçok ünlünün üzerinde de çiçek desenli kıyafetler,aksesuarlar göreceğiz.



Çiçek deseninin her şeyle uyum içinde olabileceğini bu gözlükle de anlayabiliriz aslında.Acaba sevgililer çiçek almak yerine artık bize çiçek desenli şeyler mi alsalar?Açıkçası bu gözlüğe asla hayır diyemezdim!Hmm..Sanırım ben bu fikre bayıldım :) 


Her yerde çiçek deseniyle karşılaşacağımızı en başta söylemiştim değil mi?Sevgililerimiz gözlük almayacaksa böyle bir bikini de alabilirler aslında.Bizce bi' sorun yok :)



Bu sene, yaz mevsiminin geldiğini her yerde karşımıza çıkacak olan çiçek deseniyle anlayacağız sanırım :) 


Herkese çiçekli günler!












Hiç yorum yok: